Som administratör blir du en del av våra strategiska stödfunktioner med placering på vårt svenska kontor i Örebro. Dina arbetsuppgifter innefattar gåvoadministration, muntlig och skriftlig kommunikation med understödjare, gåvobevis, månadsgivare, administration av webbshop, posthantering och packning, och mycket mer. Även koordinering av volontärer, samt visst arbete inom ekonomi, såsom bokföring och löneadministration kan ingå beroende på din bakgrund och profil.
Ett spännande arbete i en internationell missionsorganisation under stark utveckling. Den information som vi inhämtar och förmedlar till svensk kristenhet kommer med säkerhet att utmana och berika din egen vandring med Kristus. Kort sagt, detta är ett uppdrag som även kommer att påverka ditt eget liv!
Open Doors Sverige är med i Arbetsgivaralliansen och tillämpar branschavtalet för ”Trossamfund och Ekumeniska Organisationer”.
Kontaktperson vid frågor:
Roland K
HR-chef
Open Doors Sverige
Tel. 019-31 05 00
Ansökan med ditt personliga brev och CV märks med ”Ansökan administratör” och skickas till:
jobb@od.org
eller till:
Open Doors Sverige
Drottninggatan 60
702 22 Örebro